Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: PAIRI DAIZA

29/12/2023

Beste, op 11/11/23 bracht in een bezoek aan uw park Pairi Daiza.Hiervoor wilde ik 2 toegangstickets en 1 parkingticket aankopen.Uw website laadde niet zoals verwacht en omdat er (nog) niets van mijn rekening was gegaan, probeerde ik het opnieuw.De tweede keer ging de bestelling wel door en tot mijn verrassing was de eerste bestelling ook doorgekomen en was ik in het bezit van 5 toegangstickets en 2 parkingtickets. En betaalde ik €136 te veel.Ik ben meteen naar de balie gegaan om dit recht te zetten, maar omdat deze tickets online werden aangekocht konden ze me niet helpen en werd er mij gezegd dat ik een mail moest sturen om een terugbetaling te krijgen.Ik heb dezelfde dag een mail gestuurd. Ik kreeg op 13/11/23 een mail van Sarah Lienard dat mijn mail werd doorgestuurd daar de bevoegde dienst.Ik stuurde op 17/11 en op 22/11 opvolgmails naar Sarah Lienard, maar kreeg gaan antwoord. Ik belde meermaals naar de helpdesk van Pairi Daiza, maar ik werd telkens doorgeschakeld naar apparaten waar er niet werd opgenomen.Het jaar is bijna afgelopen en ik heb nog niets mogen vernemen. Ik zou graag deze tickets terugbetaald krijgen.Met vriendelijke groet,Gijsels Babette


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform