Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Cilem Tunc

26/12/2023

Beste , ik bestelde een kleedje van 157,50 euro , ik heb dit teruggestuurd omdat het niet was zoals beschreven . Ik heb toen een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen maar ze willen enkel een waardebon geven . Ik wil niet opnieuw op hun webshop bestellen want als het niet past zijn het telkens dure verzendkosten . Ik heb nogmaals gemaild om hen te wijzen dat ze verplicht zijn bij online aankoop geld terug te storten maar ik krijg zelf geen antwoord meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform