Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Elektro Lommelen

05/12/2023

Net zoals zovelen hier ben ik ook slachtoffer geworden van fraude. Ondertussen zijn verschillende instanties gecontacteerd, zonder terugbetaling. Dit is mijn historie:Za 18/11: koelkast aangekocht van 613€wo 22/11: bestelling geannuleerd o.w.v. malafide reviews op verschillende websites. Tot nu toe reageerde elektrolommelen zeer snel/positief.wo 22/11: elektrolommelen mailt terug dat ze de annulering verwerken.vr 24/11: mail dat ik nog geen betaling heb ontvangen, geen respons.di 28/11: dreigmail dat ik verdere stappen zal ondernemen als de betaling niet vrijdag 1 dec is gestort, geen respons.wo 29/11: nieuwe dreigmail, geen respons.do 30/11: nieuwe dreigmail, geen respons.vr 1/12: geen betaling ontvangen, volgende instanties zijn op de hoogte gebracht: politie heusden, FOD, ombudsdienst consumenten BE, ECC, gerechtsdeurwaarder beringen, advocaat beringen, verzekering kbc, geen reactie. Bij advocaat gaven ze aan dat er meerdere zaken rond elektrolommelen lopen, dus blijven melden! Hoe meer zaken hoe groter het dossier, hoe sneller dit wordt aangevochten!di 5/12: geen betaling ontvangen, nieuwe mail met contact parketmagistraat Hasselt + gerechtsdeurwaarder, geen respons. Reviews op trustpilot, testaankoop en google geschreven.Tot op heden dus nog niets ontvangen, ik blijf pleiten. Zoveel mogelijk instanties op de hoogte brengen van deze misdrijven zodat dit zo snel mogelijk stopt! KOOP NOOIT IETS HIER!!!

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: D. P.

05/12/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 724169653.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 724169653.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 724169653.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform