Net zoals zovelen hier ben ik ook slachtoffer geworden van fraude. Ondertussen zijn verschillende instanties gecontacteerd, zonder terugbetaling. Dit is mijn historie:Za 18/11: koelkast aangekocht van 613€wo 22/11: bestelling geannuleerd o.w.v. malafide reviews op verschillende websites. Tot nu toe reageerde elektrolommelen zeer snel/positief.wo 22/11: elektrolommelen mailt terug dat ze de annulering verwerken.vr 24/11: mail dat ik nog geen betaling heb ontvangen, geen respons.di 28/11: dreigmail dat ik verdere stappen zal ondernemen als de betaling niet vrijdag 1 dec is gestort, geen respons.wo 29/11: nieuwe dreigmail, geen respons.do 30/11: nieuwe dreigmail, geen respons.vr 1/12: geen betaling ontvangen, volgende instanties zijn op de hoogte gebracht: politie heusden, FOD, ombudsdienst consumenten BE, ECC, gerechtsdeurwaarder beringen, advocaat beringen, verzekering kbc, geen reactie. Bij advocaat gaven ze aan dat er meerdere zaken rond elektrolommelen lopen, dus blijven melden! Hoe meer zaken hoe groter het dossier, hoe sneller dit wordt aangevochten!di 5/12: geen betaling ontvangen, nieuwe mail met contact parketmagistraat Hasselt + gerechtsdeurwaarder, geen respons. Reviews op trustpilot, testaankoop en google geschreven.Tot op heden dus nog niets ontvangen, ik blijf pleiten. Zoveel mogelijk instanties op de hoogte brengen van deze misdrijven zodat dit zo snel mogelijk stopt! KOOP NOOIT IETS HIER!!!