Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: Proximus

04/12/2023

In oktober 2023 bestelde ik een iPhone bij Proximus met een jointoffer. Door toeleveringsproblemen (hij was nochtans gereserveerd en betaald 639€ om precies te zijn) werd deze bestelling geannuleerd. Dit nummer werd ook plots gedeactiveerd, waarom is een raadsel. Tientallen chats en telefoons verder kwam het steeds op hetzelfde neer, steeds de schuld doorschuiven waardoor ik tot op heden nog geen terugbetaling heb ontvangen. Dat terwijl ik maar braafjes alle facturen blijf betalen. Waar is de logica??? Waarom is het zo moeilijk om een verschuldigd bedrag te betalen??? Moeten wij hierdoor nu veranderen van provider? Graag een snelle en professionele hulp gevraagd! Ook wij hebben niet zomaar 639€ op overschot! Mvg Dana Wauts

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. W.

07/12/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodge info kreeg via dossierbheerder op 5/12.mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-04-21.17.13.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003867116]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003867116]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform