Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Zara Belgium

04/12/2023

Beste, ik heb 5 mei een bestelling online gedaan bij Zara. Had ene witte jurk besteld, maar door ziekte heb ik die bestelling geannuleerd. Ik had met de service gebeld. Die zeide dat alsnog annuleer dat ze mijn geld gaan terugstorten. Sinds het heden heb ik nog altijd geen betaling terugontvangen, ik wacht al 6 maanden op mijn betaling. Ik heb met Zara geschat via de app, om te informeren. Ik had mijn bestelling gedaan met mijn vorige bankrekening nummer, maar Zara zei dat ze alleen het geld storten naar de rekening waarmee ik had betaald. Wat ik begrijp, maar die rekening bestaat niet meer. Dus had gevraagd of ze het geld willen storten op mijn nieuwe rekeningnummer. Dat konden ze alleen doen als ze bewijs hadden dat ik werkelijk was veranderd, had dan screenshots gestuurd van mijn rekeningen in de chat. Was uiteindelijk goedgekeurd, maar nog geen verder nieuws. Kreeg dan een mail waarin stond dat ze bepaalde gegevens van me nodig hadden om die betaling voort te zetten. Heb mijn gegevens doorgegeven, ze zeiden in begin november dat het 14 werkdagen ging duren voor dat ik mijn geld zou krijgen, we zijn al begin december en nog steeds geen antwoord. Had uiteindelijk opnieuw gebeld naar Zara recent, de hadden me gezegd dat ze het dossier gingen bekijken. Heb mijn terugbetaling van 6 maanden geleden nog altijd niet ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform