Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Lastminute.com

08/12/2023

Beste, Ik had deze reis geboekt (twv 2310,99 euro) maar mijn partner wou nadien toch een mobilhome huren om in 2024 met hem op vakantie te gaan (ipv citytrip met schoonzus met vliegtuig) dus heb ik deze boeking geannuleerd. Nu krijg ik enkel een voucher voor het hotel (wat ik niet gevraagd heb maar contante terugbetaling op mijn rekening) en niet voor de vlucht omdat ik zogezegd geen annulatieverzekering heb bijgenomen. Ik heb dit nergens gelezen maar bij de boeking stond 'gratis annulatie voor 15/05/2024' dus ik dacht dat dit zowel voor het hotel als de vlucht was. Er werd wel nu al 2310,99 euro van mijn visa gehaald terwijl het nog 6 maanden was vooraleer ik normaal gezien naar Valencia ging!! Na telefonisch contact met Lastminute, om toch tenminste een voucher te krijgen voor de vlucht, werd mij gezegd dat dit dus echt geen optie is en dat hier niets aan veranderd kan worden, wat ik echt schandalig vind. De voucher voor het hotel kan ik zelf ook maar vanaf 25/05/2024 laten uitbetalen in contanten op mijn rekening, wat ook iets raars is!!! Dit was mijn 1ste boeking van een buitenlandse reis maar ik heb mijn les geleerd en zal nooit meer online een reis boeken naar het buitenland, enkel nog via een erkend reisbureau. Ik had dus graag als oplossing een terugbetaling van de vlucht gekregen (contant of voucher). Of toch tenminste een deel van dit bedrag zodat ik toch nog iets kan recuperen voor onze reis met de mobilhome.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform