Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: eDreams

16/11/2023

Beste,Bij aankomst tijdens de paasvakantie op bestemming bleek mijn hotel gesloten wegens reservatie.Ik heb dan met mijn gezin ter plaatse een ander hotel moeten zoeken en dus ook dubbel moeten betalen.Uiteraard wil ik mijn geld terug van het eerste hotel, maar niemand geeft een teken van leven.Ook is het heel moeilijk om iemand te bereiken bij edreams. Mijn mails worden zogezegd behandeld maar in de praktijk blijft het stil.Hoe kan het dat ik een hotel boek, dat niet open is en dat ik hier toch voor moet betalen?Kunnen jullie me helpen om dit eindelijk in orde te brengen?Bij Edreams zijn ze alleszins niet gehaast terwijl ze aan struisvogelpolitiek doen.Een terugbetaling van de extra gemaakte kosten is het minste. Dan hebben we het nog niet gehad over de sfeer op vakantie die verpest was door deze situatie.mvg,Kawani Rashid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform