Geachte meneer/mevrouw,Wij ontvingen van meneer Auwers een eerste betwisting op 10 augustus 2023 wegens fraude. Aangezien dit een pin and chip transactie is, kan dit worden behandeld als fraude. Dit hebben wij aan de kaarthouder op 17 augustus medegedeeld.Hierop kregen wij op 28 augustus een tweede betwsting van de kaarthouder, hierbij stuurden we de mail in bijlage op 1 september 2023 naar de kaarthouder.Concreet vroegen wij om het geschil met de handelaar op te lossen omdat wij geen chargebackrecht hebben alvorens de vlucht heeft plaatsgevonden tenzij er een annulering plaatsvond.Wij vroegen aan de kaarthouder de volgende bewijzen:- bewijs van contact met de kaarthouder (eDreams)- bewijs van annulering van de vlucht OF een bewijs van toegang tot de vlucht.Op 28 september werd nogmaals gevraagd naar deze informatie, alsook op 3 oktober 2023.Op 9 oktober ontving een mail van meneer Auwers om te melden dat hij de mails naar eDreams heeft gewist. Enkel het bewijs van Ryanair dat de reservatie niet bestond. Aangezien dit twee verschillende bedrijven zijn, is het logisch dat reservatienummers niet overeenkomen.Wij hebben de gevraagde documenten die wij nodig hebben voor het dossier verder te zetten niet ontvangen, en daardoor kunnen wij volgens de regels van VISA het dossier niet verder zetten.Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groetenLore Van Den BremtIssuing Dispute and Fraud AdministrationHaachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht1130 BrusselsBelgiumwww.mijnkaart.bewww.macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail).Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 1, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* * Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.