Beste, ik bestelde ongeveer een jaar geleden een kookplaat van AEG bij NV Lommelen. Tot op heden nog altijd geen terugbetaling ontvangen. Hieronder het verloop van de contactmomenten en acties van het bedrijf.15/11/2022: Bestelling van een kookplaat van AEG voor een bedrag van 517 euro. Betaald via overschrijving. 23/11/2022: Mail gekregen dat ze betaling goed hebben ontvangen.11/01/2023: Logistieke problemen door chiptekort. Week 5 werd het toestel verwacht. 29/03/2023: Levering gepland voor week 15. 18/04/2023: Nog een kleine vertraging bij uitlevering naar hun toe. Normaal nog een 2-3 weken.16/05/2023:Het zou toekomen op 06/06/2023.15/06/2023:Nog een kleine vertraging, het zou binnen een 2-tal weken moeten toekomen.06/07/2023:Kookplaat nog niet binnengekomen, voorstel om het om te wisselen naar een andere kookplaat van ETNA.10/07/2023:Laten weten dat ik de voorgestelde kookplaat niet wil, en mogelijkheid tot terugbetaling gevraagd. Hiervoor moest een herroepingsformulier opgestuurd worden naar de boekhouding. Zou binnen de 14 dagen verwerkt worden. 12/07/2023:Formulier bezorgd via mail en de persoon zou het op haar beurt ging doorsturen naar de juiste dienst.07/08/2023:Ik had gevraagd wanneer de terugbetaling zou plaatsvinden.11/08/2023:Standaardmail ontvangen met daarin de tekst dat ze de terugbetaling gaan controleren. 28/08/2023:Volgens het systeem zou de terugbetaling al gebeurd moeten zijn. Ze gingen het nog eens manueel nakijken en iets laten weten.04/09/2023:Ik liet weten dat ik nog altijd niets heb terug ontvangen op de rekening waarmee ik betaald had. Daarop terug de standaard mail ontvangen zoals op 11/08.18/09/2023:Opnieuw naar de status gevraagd en als antwoord gekregen dat het is doorgegeven naar de verantwoordelijke om het na te kijken.20/09/2023:Gevraagd naar wat de verantwoordelijke daar over te zeggen heeft, en of er contactgegevens van die persoon zijn. Geen antwoord daarop gekregen. 03/10/2023:Naar de status gevraagd, geen antwoord.30/10/2023:Naar de status gevraagd, geen antwoord.Van elke stap heb ik de conversaties nog op mail staan... Op de laatste mails heb ik dus geen antwoord meer gekregen. Gelieve dit te bekijken en asap het geld terug te betalen. mvg, Mathieu