Beste, Op 28/8 besteld ik een laptop bij medion. Toen hij geleverd werd, bleek deze niet te werken. Dus ik stuurde deze laptop terug. Ze zouden me binnen een week een nieuwe sturen. Dit bleek niet te gebeuren. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd om te vragen waar mijn vervangtoestel bleef. De ene keer kreeg ik een deadline waarop hij verzonden zou worden, de andere keer waren ze met mijn bestelling bezig en zou hij snel geleverd worden,... Uiteindelijk kreeg ik op 2/10 een mail dat er geen laptop meer beschikbaar was, en dat ik binnen de 2 weken mijn geld zou terugkrijgen. Dit bleek ook niet het geval. Dus ik stuurde op 17/10 terug een mailtje. Hierbij kreeg ik het antwoord dat ik in de komende 30 dagen mijn geld zou terugkrijgen. Ik ben nu al bijna 2 maanden mijn geld kwijt. Ik heb ondertussen een andere laptop moeten kopen (in september zijn er al veel kosten, dus het is niet fijn om dan ook nog eens het dubbele budget voor een laptop te moeten voorzien). Wanneer zal ik mijn geld zien? Mvg, Griet