Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: MEDION

20/10/2023

Beste, Op 28/8 besteld ik een laptop bij medion. Toen hij geleverd werd, bleek deze niet te werken. Dus ik stuurde deze laptop terug. Ze zouden me binnen een week een nieuwe sturen. Dit bleek niet te gebeuren. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd om te vragen waar mijn vervangtoestel bleef. De ene keer kreeg ik een deadline waarop hij verzonden zou worden, de andere keer waren ze met mijn bestelling bezig en zou hij snel geleverd worden,... Uiteindelijk kreeg ik op 2/10 een mail dat er geen laptop meer beschikbaar was, en dat ik binnen de 2 weken mijn geld zou terugkrijgen. Dit bleek ook niet het geval. Dus ik stuurde op 17/10 terug een mailtje. Hierbij kreeg ik het antwoord dat ik in de komende 30 dagen mijn geld zou terugkrijgen. Ik ben nu al bijna 2 maanden mijn geld kwijt. Ik heb ondertussen een andere laptop moeten kopen (in september zijn er al veel kosten, dus het is niet fijn om dan ook nog eens het dubbele budget voor een laptop te moeten voorzien). Wanneer zal ik mijn geld zien? Mvg, Griet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform