Ik had in april 2023 een abonnement lopen bij Indigo Parking Opera in Antwerpen toen de parking door bouwuitvoeringen voor een lange tijd ontoegankelijk was. Ze hadden de klanten hier op voorhand niet van op de hoogte gebracht, waardoor ik op de dag zelf een alternatieve parking diende te zoeken voor de week. Ik nam contact op met de klantendienst met de vraag of ik dan van hun andere parkings kon gebruikmaken met mijn abonnement, maar er werd me in het bericht met referentienummer TKN-2023-2344134598 gemeld dat ze door een interne fout ons inderdaad waren vergeten verwittigen en dat ik in plaats van het gebruik van een andere parking 20% zou terugbetaald krijgen van mijn maandabonnement (wat ik dan deels zou kunnen gebruiken om de kosten van de alternatieve parking te compenseren).Ik heb in de daaropvolgende maanden meermaals contact met hen gehad via mail (en telefonisch) waarbij me telkens werd gemeld dat de boekhouding bezig was met de creditnota's. Sinds ongeveer twee maanden geleden lukt het me echter niet meer om contact op te nemen met hun klantendienst hieromtrent en blijven mijn mails onbeantwoord.Na me zo lang aan het lijntje te houden verwacht ik eenvoudigweg te krijgen wat me meermaals beloofd is, namelijk de compensatie van 20% voor mijn maandabonnement tijdens die sluiting zodat ik de alternatieve parking die ik laattijdig moest zoeken door hun interne fout hier deels mee kan compenseren.