Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Bikester.be

16/09/2023

Eind juni kocht ik een fiets online bij Bikester.be.Toen die te klein bleek, wou ik die retourneren.Ik maakte in totaal 6 afspraken om de fiets te komen ophalen. Ondanks de gemaakte afspraken, kwamen ze die maar niet ophalen en zat ik maar thuis te wachten, zonder bericht. Daarop stuurde ik een aangetekend schrijven en schreef een klacht via de website. Plots kwam toen -zonder afspraak- een koeriersdienst de fiets ophalen.Ondertussen is die al meer dan 3 weken geleden opgehaald en kreeg ik een mail dat de fiets daar goed is toegekomen. Ondanks herhaaldelijk schrijven werd het geld van de fiets nog steeds niet teruggestort. De ene keer zeggen ze dat ze dat gaan doen, de andere keer sturen ze me een creditnota en doen alsof de kous daarmee af is.Ik heb het zo langzaam gehad om nieuwe pogingen te blijven ondernemen en wil graag m'n geld terug.

Berichten (1)

Bikester.be

Naar: P. F.

16/09/2023

Beste klant, Bedankt voor uw recente aanvraag. Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u vragen over uw bestelling, retourzendingen, andere problemen of een klacht, bezoek dan onze hulppagina's. Met sportieve groeten, Je team von Bikester.be Stuttgart - Internetstores GmbH, FriedrichstraaŸe 6, 70174 Stuttgart, Duitsland Kantongerecht - Stuttgart, AG Stuttgart, HRB 741359, BTW-nr: NL823623415B01 Directie -   Torsten Waack van Wasen (CEO), Thomas Funke (CFO)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform