Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: O&O Trendy Wonen

05/09/2023

Beste ik bestelde op 8 oktober 2022 8 stoelen onder het bestelnummer 223175. De stoelen werden onder een foute kleur geleverd. Ik betaalde echter de volledige som. Er werd mij steeds beloofd dat de juiste kleur zal worden geleverd en de andere stoelen in retour worden genomen. Tot op heden geen levering van de juiste kleur ontvangen, doch werd steeds beloofd. Aangezien de leveringstermijn ruim overschreden werd, stuurde ik een aangetekend schrijven dat ik afzie van van mijn aankoop. ( hier heb ik recht op gezien de aankoopvoorwaarden) Ik bracht de stoelen zelf terug naar het magazijn met retourbewijs. Ik kreeg later een mail dat het totaalbedrag zal worden teruggestort binnen de veertien werkdagen. Ondertussen is deze termijn reeds ruim overschreden. Ik heb reeds herhaaldelijk mails gestuurd met de melding om mijn geld terug te storten, en telkens wordt er gezegd dat het doorgegeven is naar de dienst boekhouding, echter zonder gevolg. Gevolg : ik heb nog steeds geen stoelen en de aankoopsom is ook verdwenen. Gelieve het nodige te doen.

Berichten (2)

O&O Trendy Wonen

Naar: A. C.

07/09/2023

BesteU zal hierover eersaags een aangetekend schrijven ontvangen van onze raadsman.Met vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen

O&O Trendy Wonen

Naar: A. C.

07/09/2023

BesteU zal hierover eersaags een aangetekend schrijven ontvangen van onze raadsman.Met vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform