Beste, ik kocht een meettoestel in promotie. De kassierster heeft wellicht twee barcodes gescand, waardoor de originele en de reductieprijs werden aangerekend. Toen ik dit meldde via mail aan de klantendienst, kreeg ik twee vouchers in de plaats en zeer beperkende voorwaarden. Toen ik mijn eerste coupon inwisselde bij de volgende aankoop, is deze wel verwijderd uit mijn tegoed, maar niet verrekend op het kasticket. Toen ik hiervoor belde met de klantendienst, daarnet met ene David, werd ik met verschillende kluitjes in het riet gestuurd. Geen van allen houden ze steek. Ik kreeg de naam van de verantwoordelijke, met wie David even in overleg zou gegaan zijn, niet. U begrijpt dat ik hierover zeer ontevreden ben. Er is een aantoonbare fout gebeurd aan de kassa, maar ik krijg het verschil gewoon niet vergoed. Het gaat maar om 15 euro. Bovendien werd ik onvriendelijk behandeld. Ik zou jullie bemiddeling zeer op prijs stellen. Vooral omdat Lidl mijn voornaamste winkel is en ik er nu niet meer zal gaan tot dit geschil is opgelost. Met vriendelijke groeten