Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: LIDL BELGIUM

30/08/2023

Beste, ik kocht een meettoestel in promotie. De kassierster heeft wellicht twee barcodes gescand, waardoor de originele en de reductieprijs werden aangerekend. Toen ik dit meldde via mail aan de klantendienst, kreeg ik twee vouchers in de plaats en zeer beperkende voorwaarden. Toen ik mijn eerste coupon inwisselde bij de volgende aankoop, is deze wel verwijderd uit mijn tegoed, maar niet verrekend op het kasticket. Toen ik hiervoor belde met de klantendienst, daarnet met ene David, werd ik met verschillende kluitjes in het riet gestuurd. Geen van allen houden ze steek. Ik kreeg de naam van de verantwoordelijke, met wie David even in overleg zou gegaan zijn, niet. U begrijpt dat ik hierover zeer ontevreden ben. Er is een aantoonbare fout gebeurd aan de kassa, maar ik krijg het verschil gewoon niet vergoed. Het gaat maar om 15 euro. Bovendien werd ik onvriendelijk behandeld. Ik zou jullie bemiddeling zeer op prijs stellen. Vooral omdat Lidl mijn voornaamste winkel is en ik er nu niet meer zal gaan tot dit geschil is opgelost. Met vriendelijke groeten

Berichten (4)

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

30/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

30/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

30/08/2023

30 augustus 2023 Referentienummer: 91688007 Beste Elke, Hartelijk dank voor je melding.Ik zie dat deze waardecoupon van Eur10 correct werd verrekend op jouw laatste aankoop in het filiaal. Het bedrag van de coupon is evenredig toegekend over alle producten op het kasticket.De tweede waardecoupon in jouw Lidl Plus account is nog geldig t.e.m. 14/09/2023.Nog vragen? Neem dan gerust contact op. Met vriendelijke groeten, Nathalie G. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

30/08/2023

Dat is niet waar.Verzonden vanuit Outlook voor iOSVan: Lidl Belgium Verzonden: Wednesday, August 30, 2023 4:08:06 PMAan: klachtenbox@test-aankoop.be CC: elkevanpassel@hotmail.com Onderwerp: Klacht - Problemen met terugbetaling - (CPTBE01865282-69)[Lidl logo]30 augustus 2023Referentienummer: 91688007Beste Elke,Hartelijk dank voor je melding.Ik zie dat deze waardecoupon van €10 correct werd verrekend op jouw laatste aankoop in het filiaal. Het bedrag van de coupon is evenredig toegekend over alle producten op het kasticket.De tweede waardecoupon in jouw Lidl Plus account is nog geldig t.e.m. 14/09/2023.Nog vragen? Neem dan gerust contact op.Met vriendelijke groeten,Nathalie G.Lidl Klantendienst[Facebook Lidl Belgium] [Twitter Lidl Belgium] [Instagram Lidl Belgium] [Youtube Lidl Belgium] [Linkedin Lidl Belgium] Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier.Klik hier voor onze cookie verklaring.: Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH and Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen.Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst.De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen.ref:00D58000000K3E6.5006N00000jvnnw:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform