Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. K.

Naar: KREFEL

16/08/2023

Beste,In april 2023 probeerde ik een smartwatch te kopen op de site van krefel. deze probeerde ik te betalen met lijn ecocheques. dit werkte echt niet en toen ik het nogmaals probeerde kreeg ik een melding dat er geen saldo was. op mijn account van sodexo was het geld niet afgeschreven en toen ik met sodexo en krefel mailde en belde werd er mij verzekerd dat het geld niet was afgeschreven. ik heb het toen even gelaten en toen ik in juli op mijn account keek was het geld dus toch afgeschreven... na een aantal mailtjes met krefel werd besloten mij het geld terug te storten. dit is echter na een anderhalve maand nog steeds niet gebeurt en iedere keer als ik er na vraag dan krijg ik een mail terug we gaan het navragen bij de boekhouding en vervolgens hoor ik niks meer. ik zou graag zo snel mogelijk mijn geld teruggestort willen hebbenmvg rosanne

Berichten (10)

KREFEL

Naar: R. K.

17/08/2023

Beste,We hebben de klacht in goede orde ontvangen.Nat het bekijken van dit dossier merken we op dat wij nog steeds geen betaling hebben ontvangen van Sodexo.We kunnen zien dat het van de kaart is afgegaan, maar wij hebben deze nog steeds niet bij ons.Dit is een dossier waar dagelijks een update opgezet wordtWij bekijken dit nog met spoed na en komen zo snel mogelijk bij u terug met een gepaste oplossing.Alvast onze excuses voor dit ongemak,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,KilianCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Message d'origine --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IcsFU7:ref

KREFEL

Naar: R. K.

17/08/2023

Beste,We hebben de klacht in goede orde ontvangen.Nat het bekijken van dit dossier merken we op dat wij nog steeds geen betaling hebben ontvangen van Sodexo.We kunnen zien dat het van de kaart is afgegaan, maar wij hebben deze nog steeds niet bij ons.Dit is een dossier waar dagelijks een update opgezet wordtWij bekijken dit nog met spoed na en komen zo snel mogelijk bij u terug met een gepaste oplossing.Alvast onze excuses voor dit ongemak,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,KilianCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Message d'origine --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IcsFU7:ref

R. K.

Naar: KREFEL

17/08/2023

Beste,Ik had sodexo al meteen een e-mail gestuurd toen ik zag dat het bedrag toch was afgeschreven en hun zeiden dat ik jullie moest contnacteren hierover...mvg rosanne

R. K.

Naar: KREFEL

17/08/2023

Beste,Ik had sodexo al meteen een e-mail gestuurd toen ik zag dat het bedrag toch was afgeschreven en hun zeiden dat ik jullie moest contnacteren hierover...mvg rosanne

KREFEL

Naar: R. K.

18/08/2023

Beste mevrouw, mijnheer,We hebben jouw vraag nagekeken met onze boekhouddienst en kunnen je bevestigen dat de terugbetaling vandaag werd doorgevoerd.Het bedrag zal eersaags op de bankrekening van ROSANNE KREIJNS staan.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IcsOyW:ref

KREFEL

Naar: R. K.

18/08/2023

Beste mevrouw, mijnheer,We hebben jouw vraag nagekeken met onze boekhouddienst en kunnen je bevestigen dat de terugbetaling vandaag werd doorgevoerd.Het bedrag zal eersaags op de bankrekening van ROSANNE KREIJNS staan.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IcsOyW:ref

R. K.

Naar: KREFEL

22/08/2023

Beste,hoe lang duurt dit want ik heb tot op heden mijn geld nog niet ontvangen...mvg rosanne

R. K.

Naar: KREFEL

22/08/2023

Beste,hoe lang duurt dit want ik heb tot op heden mijn geld nog niet ontvangen...mvg rosanne

R. K.

Naar: KREFEL

24/08/2023

Beste,ik heb het geld inmiddels ontvangen, ik vind het wel erg teleurstellend dat ik er zo veel moeite voor heb moeten doen en er uiteindelijk alleen serieus wordt gereageerd via testaankoop. ik had een betere sevice verwacht.mvg rosanne kreijns

R. K.

Naar: KREFEL

24/08/2023

Beste,ik heb het geld inmiddels ontvangen, ik vind het wel erg teleurstellend dat ik er zo veel moeite voor heb moeten doen en er uiteindelijk alleen serieus wordt gereageerd via testaankoop. ik had een betere sevice verwacht.mvg rosanne kreijns


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform