Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Flixbus

08/08/2023

Beste, Op 11 juli 2023 werden er 5 tickets besteld voor een heen- en terugreis van Antwerpen naar Hannover (13 & 19 augustus). Deze tickets werden onmiddellijk betaald, 367,75 euro. Wij hebben hier nooit tickets van ontvangen. Op de website van Flixbus kan je je boekingsbevestiging opnieuw laten versturen. Bij het ingeven van het doorgegeven mailadres ontvingen we nog steeds geen tickets (spamfolder en ongewenste mails nagekeken. Via de klantenservice proberen we nu duidelijkheid te krijgen en geld terug te ontvangen. Mails worden heel laat beantwoord. Er zou een terugbetaling zijn gebeurd. Op vraag van hun contact opgenomen met de bank, maar daar bevestigen ze dat er nooit een terugbetaling heeft plaats gevonden.We weten niet meer wat er effectief aan de hand is. We wachten op een antwoord, maar dit duurt heel lang.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform