Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Mega

21/07/2023

Beste,dit is mijn tweede klacht : mijn slotfactuur elektriciteit wordt niet terugbetaald door mega. Deze zou op 14 mei terugbetaald worden maar dit is niet gebeurd, tot op heden. Veelvuldig gebeld, steeds dezelfde boodschap (we betalen asap uit, we zetten prioriteit voor uw terugbetaling). Maar niets. Dit is geld dat ik nodig heb. Ik wil het dan ook asap terug.

Berichten (3)

Mega

Naar: I. L.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 25 jul 2023 09:35 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat uw rekeningnummer niet was geregistreerd in ons systeem.Deze heb ik laten registreren en alles doorgegeven voor de storting.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G2VN1V-W96V3]

I. L.

Naar: Mega

25/07/2023

beste,ik heb mijn rekeningnummer begin juni al doorgegeven. Waarom is het geld nog steeds niet gestort (we zijn eind juli!!)Vriendelijke groetenIlse

Mega

Naar: I. L.

27/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 27 jul 2023 15:16 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Zoals ik al reeds heb doorgegeven is het rekeningnummer nu geregistreerd en wordt het zo snel mogelijk gestort.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9K2M2M-97G9L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform