Beste,Na heel veel gedoe omtrent een teruggestuurd product van VidaXL, waar ik initieel 4 producten had besteld en daarvan 1 product -geheel conform de instructies- heb geretourneerd (maar waarvan het onduidelijk is of dat ene product uiteindelijk terug bij VidaXL is gearriveerd), heb ik eindelijk, na lang aandringen om een correcte afrekening, de gevraagde verrekening gekregen vanwege Klarna. Ik had immers besteld met de mogelijkheid tot achterafbetaling via Klarna. Klarna verdisconteert nu eindelijk het teruggestuurde product. Ik moet er nu 3 ipv 4 betalen. MAAR helaas blijkt deze verrekening nu NIET CORRECT.De kortingen die ik bij Vida XL had ontvangen voor de aankoop van meerdere producten zijn hier namelijk niet in verrekend. Klarna vraagt nu namelijk het totaalbedrag voor de 3 producten te betalen, maar dan de bedragen zonder de korting. Hierdoor zou ik alsnog 27€ teveel betalen voor deze 3 producten.In concreto: Klarna vraagt mij om 151,67€ te betalen terwijl ik strikt genomen 123,87€ verschuldigd ben voor de drie producten waarvoor ik kortingen had gekregen. Deze kortingen stonden niet in verband met het aantal gekochte producten, maar met een promotie die op dat moment gold op deze producten.Het betreft dus een verschil van 27€.Het lijkt mij niet aan Klarna om zich een korting toe te eigenen die ik als consument van online retailer VidaXl heb ontvangen. Klarna claimt dus gewoon 27€ teveel, door zich te baseren op de oorspronkelijke prijs van de 3 producten. Ik heb Klarna verzocht om mij 123,87€ te factureren ipv 151,67€. Deze 123,87€ is het correcte bedrag en dit is voor mij ondertussen een principiële kwestie: ik wens niet de dupe te worden van iets waar ik totaal geen schuld aan heb. Ik heb als consument correct en fair gehandeld, en wens op dezelfde manier behandeld te worden. Zodra ik de correcte afrekening van 123,87€ ontvang, zal deze sowieso onmiddellijk betaald worden. Na ettelijke maanden gedoe over dat ene geretourneerde product, zou ik deze vervelende kwestie immers graag willen afsluiten. Evenwel niet tegen elke prijs… Ik heb Klarna voorbije maandag hierover gemaild en gevraagd om hun betalingsverzoek voor 151,67€ on hold te zetten. Ondertussen nog steeds geen reactie. Dit weekend loopt de deadline af. En dan zullen er dus verwijlintresten bijkomen.Klarna maakt compleet misbruik van haar positie. Ik voel mij als consument misbruikt en met mijn rug tegen de muur gezet. Ik wil een correcte behandeling, en dat krijg ik duidelijk niet van Klarna. Want als ik niet betaal wat zij willen, dan komen er kosten bij en uiteindelijk ook een deurwaarder. Ik doe bij deze beroep op de juristen van Test-Aankoop om mij te helpen met mijn claim om Klarna tot een faire behandeling en dito afrekening te bewegen.