Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: TotalEnergies

18/07/2023

Beste,heden heb ik voor de zoveelste keer contact genomen in verband een terugbetaling van 1939 euro van gas en elektriciteit. Eerst was het een bedrag van over de 2400 euro maar twee rekeningen zijn verwerkt (hetgeen ikzelf gevraagd had) in mijn afrekening zodat ik dan nog 1939 euro zou terug trekken. vandaag ging ik op mijn klantenzone kijken en staat er bij elektriciteit betaald op 15/7/2023 en op mijn gas nog steeds zoals daarvoor 22/6/2023 tot op heden nog steeds niets ontvangen. Vandaag melden ze mij dat ze mijn geld vast houden voor een rekening die nog zou openstaan van mijn ketelonderhoud. Deze heb ik nooit gehad. Staat niet in mijn klantenzone, noch via mail ontvangen, ook niet via post. Dus wist ik ook niet dat deze betaald moest worden. Dit zou ook de reden zijn dat ze mijn geld achterhouden voor een bedrag van 199 euro. Ik vroeg hen hou deze dan ook gewoon van het geld dat jullie mij moeten maar dat bleek niet te gaan vermits dit volgens hen niet met mekaar te maken heeft. Natuurlijk heb ik dan toch te rekening meteen met een instant overschrijving overgemaakt (hiervoor betaal ik extra) maar dan was ik zeker dat het geld toch er vandaag was en dat zij mij dan ook mij geld konden vrij geven. ik nam terug contact op en ik kreeg te horen binnen een dag of 3 of vier zal het wel in je dossier verwerkt zijn. Dit is toch niet normaal dat ze geld achterhouden voor een rekening die volgens hen niets met mekaar te maken heeft en die nota bene vanaf ik het wist meteen overgeschreven heb.kan er via jullie om niet met hen morgen contact genomen worden zodat dit opgelost kan worden want zo kunnen ze de mensen hun geld blijven achter houden met wat gaan ze volgende week weer afkomen. Deze rekening kregen ze zelf niet eens te zien toen ik telefonisch contact nam en moest die persoon zelf op zoek gaan om te weten te komen op welke rekening ik moest storten en welke mededeling ik moest gebruiken. mijn rekeningen zijn altijd correct betaald geweest zelfs veel te vroeg. ik vind dit door een fout van hen uit heel onrespectvol behandeld.Vriendelijke groeten De Block Carla


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform