Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: eDreams

04/07/2023

Beste, ik boekte 2 vliegtuigtickets bij eDreams voor €460. Mijn boeking werd geannuleerd door eDreams zelf. Ik kreeg een mail waarin stond dat ze mijn geld zouden terugbetalen binnen de 7 dagen en ik kreeg ook een mail voor de bank zodat ze me geld zouden vrijgeven. Wij zijn 7 dagen verder en ik heb nog geen geld teruggekregen. Ik heb contact opgenomen met de bank en zij konden mij ook niet helpen omdat eDreams het geld moet vrijgeven. eDreams zelf is enkel bereikbaar via een chatbot die alles in het Engels verstuurd maar niet begrijpt wat je zelf stuurt. Wij zouden graag ons geld terugzien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform