Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Lastminute.com

02/07/2023

Beste, ik bestelde op 22/09/2022 vliegtickets met lastminute.com, de heenvlucht was blijkbaar gewijzigd van s'avonds naar s'morgens , ik heb hier nooit een melding van gekregen via hun app dus wist dit s'morgens zelf omdat ik ook geen boardingtickets kreeg. ik heb terug nieuwe vlucht moeten boeken via Barcelona naar Malaga. heb hen nooit aan de lijn gekregen en ze hebben mij enkel 9 euro terug betaald voor de boardingtickets die ik niet heb gekregen. Gelieve het bedrag terug te betalen van de vluchten. Cindy Proost


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform