Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Mega

25/06/2023

Beste,na mijn overstap naar een andere leverancier hebben we nog altijd niet het bedrag teruggekregen dat volgens de eindafrekening die ik nog kan bekijken op mijn persoonlijke pagina 373,74 bedraagt.

Berichten (5)

Mega

Naar: M. V.

27/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: Mega

02/07/2023

Beste,dat is idd ons oud rekeningnr alhoewel de laatste betalingen al met het nieuwe rekeningnr gebeurden.Dat was ook doorgegeven.Hierbij onze beider paspoorten en de correcte rekeningnr.Heet contract stond trouwens op naam van mijn vrouw Houwers MoniqueHopend op een vlotte afhandeling.Mvg,Verschraegen Marnik

Mega

Naar: M. V.

03/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: Mega

03/07/2023

beste,dit antwoord kreeg ik al eerder in een mail van uw collega Nicky die ik beantwoord heb met de nodige fotos van onze paspoorten en van de bankkaart met rekeningnr.Maar hierbij nogmaals.

Mega

Naar: M. V.

04/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------A-S Leuven, 4 jul 2023 09:03 CESTBeste meneer VERSCHRAEGEN,Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw rekeningnummer aangepast in uw klantendossier en u zal de terugbetaling ten aanzien van het openstaande saldo met een bedrag van Eur373,74 binnen de 18 dagen ontvangen op uw rekening.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L6PZ1D-P6XGW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform