Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Mega

23/06/2023

Beste, in oktober ben ik gewisseld van leverancier. Echter weigerde Mega deze wissel uit te voeren. Op iedere factuur heb ik geprotesteerd. Daarnaast heb klacht neergelegd bij jullie, beide leveranciers en de ombudsdienst. Intussen werden de warmtepremies ingehouden. Vorige maand mailden ze dat ik 12 juni een terugbetaling ging krijgen. Na 10 dagen wachten neem ik contact op. Blijkt dat het dossier bij een deurwaarder ligt. Ik informeer hun dat de ombudsdienst me gemaild heeft dat dit niet wettelijk is. Ze antwoorden hiervan op de hoogte te zijn. Toch gaan deze wanpraktijken verder. Het is een grote schande.

Berichten (1)

Mega

Naar: B. B.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform