Beste,Ik ben nu al een half jaar in contact met Celside ivm een terugbetaling, maar dit probleem wordt maar niet opgelost.Een tijdlijn ter verduidelijking:November 2022: Ik zeg mijn contract op bij Celside2 januari 2023: Ondanks opzegging contract gaat er 299,88 euro van mijn rekening.2 januari 2023: Ik bel naar de klantendienst ivm een terugbetaling. Ze vragen om een bewijs van de bank dat dit effectief van mijn rekening is gegaan. Nog op 2 januari stuur ik dit bewijs door naar hun.Half januari: De klantendienst belde mij op. De mevrouw aan de lijn zei me dat ik een aanvraag tot terugbetaling formulier moet invullen en terug opsturen.27 januari: Ik Heb geen mail ontvangen met een terugbetaling formulier. Ik bel opnieuw de klantendienst. Uiteindelijk wordt dit formulier nu WEL doorgestuurd.27 januari: Ik vul het formulier in en verstuur dit.6 MAART: Nog steeds GEEN terugbetaling gekregen. De persoon die ik nu aan de lijn krijg meld mij dat ze mijn case niet kan opzoeken. En zo wordt ik dus niet geholpen via de telefoon.7 Maart: Ik krijg een mail dat dit iets langer dan verwacht zal duren.30 MEI: Ik stuur een eerste maal via testaankoop en ik krijg vervolgens het antwoord dat ze mij binnen een week gingen opbellen voor een oplossing te vinden.VANDAAG 9 JUNI: IK HEB TOT OP VANDAAG GEEN TELEFOONTJE ONTVANGEN. OOK DE TERUGBETALING IS NOG STEEDS NIET GESTORT. Graag had ik nu EINDELIJK mijn terugbetaling gekregen van 299.88 EURO.Dit duurt nu al meer half jaar en ben dit meer dan beu. Mijn geduld is op. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.CONTRACT NUMMER : BE242831NUMMER AANVRAAGSFORMULIER TERUGBETALING : 126454IK WIL VERVOLGENS NIET VAN KLANTENDIENST NAAR KLANTENDIENST GESTUURD WORDEN. BETAAL GEWOON MIJN GELD TERUG. WORDT DIT NIET GEDAAN BINNEN DE 2 WEKEN BEN IK GENOODZAAKT EEN ADVOCAAT IN TE HUREN.