Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: FLUVIUS

16/05/2023

Beste,Wij hebben zonepanelen gelegd in december 2021. Nog dat zelfde jaar is er een digitale meter geplaatst door Fluvius.Tot op heden heeft Fluvius nog altijd geen meterstanden door gestuurd naar mijn energieleverancier ( Eneco ).Blijkbaar staat mijn dossier geblokkkeerd!Ik kan daardoor ook mijn voorschotfactuur niet aanpassen tot ik een eindfactuur heb gekregen .Wat kunnen we daar tegen doen ?Mvgr Beyls KurtKalkstraat 428570 Anzegem0479 31 36 70

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: K. B.

22/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

FLUVIUS

Naar: K. B.

15/06/2023

BesteIk heb me verder bevraagd bij de IT-dienst van Fluvius omtrent het probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en de leverancier.Ik mocht vernemen dat het probleem aan de kant van de netbeheerder opgelost werd, echter zit de informatie nu vast op het CMS (portaal voor berichtenverkeer) en raakt het niet tot bij de leverancier.Fluvius heeft aan Atrias gevraagd om dit verder te onderzoeken, want hiervoor kan Fluvius zelf niets meer ondernemen.Ik hoop dat ook hiervoor snel een oplossing kan worden gevonden.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform