Beste Ik ben al gedurende 4 jaar klant bij Celside (SFAM).Momenteel heb ik recht op 1 maal 150 EUR voor een cashback die ik reeds had aangevraagd in juni 2022, tot op heden werd deze nog steeds niet terugbetaald. Ondanks alle keren hiervoor ook al te hebben geinformeerd, alsook een klachtenformulier te hebben ingevuld krijg ik geen gehoor en word ik continu aan het lijntje gehouden. Daarnaast heb ik ook een schadegeval ingediend, gezien het toestel niet meer te herstellen is, werd mij op datum van 16/01/2023 schriftelijk bevestigd dat ik bedrag van 769 EUR zo snel mogelijk op mijn rekening zou ontvangen. Na herhaadelijk telefonisch contact werd mij altijd hetzelfde beloofd, dat de betaling zsm zou worden overgemaakt. Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen enkele betaling mogen ontvangen. Gezien het toesel defect is en ik het geld nog niet heb ontvangen om een nieuw toestel aan te kopen is het dan ook niet correct dat de verzekering verder doorloopt.Aslof bovenstaande nog niet genoeg is werd er deze maand ook beslist om zonder enige goedkeuring het maandelijks bedrag van 24,99 EUR te verhogen naar 69,99 EUR en om dit bedrag meedere keren te laten afrekenen. Volgende bedragen werden recent op korte tijd van mijn rekening gehaald:- 03/04/2023 24,99 EUR- 19/04/2023 69,99 EUR- 24/04/2023 69,99 EUR- 25/04/2023 15,99 EUR