Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Bikester.be

16/04/2023

Beste, 16 maart heb ik met jullie gecontacteerd of was er een fiets op stock die ik graag wou kopen. Jullie stuurden mij ja en ik heb die besteld en betaald en bevestiging daarvan gekregen. De dag later sturen jullie dat de fiets niet meer op stock is en dat jullie annuleren mijn bestelling en mijn geld krijg ik terug binnen 5 werkdagen. Het is al ondertussen 1 maand geleden en ik heb nog altijd mijn geld niet teruggekregen. Mijn email worden genegeerd en krijg geen meer informatie hoe zit het met mijn geld. Daarom wil ik graag weten wanneer gaan jullie mijn geld terug betalen?Mvg, Daniel Hollanders

Berichten (1)

Bikester.be

Naar: D. H.

16/04/2023

Beste klant, Bedankt voor uw recente aanvraag. Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u vragen over uw bestelling, retourzendingen, andere problemen of een klacht, bezoek dan onze hulppagina's. Met sportieve groeten, Je team von Bikester.be Stuttgart - Internetstores GmbH, FriedrichstraaŸe 6, 70174 Stuttgart, Duitsland Kantongerecht - Stuttgart, AG Stuttgart, HRB 741359, BTW-nr: NL823623415B01 Directie -   Torsten Waack van Wasen (CEO), Thomas Funke (CFO)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform