Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Lastminute.com

04/04/2023

Beste, via booking.com bestelde ik een vliegvakantie naar Italië. Na de betaling werd ik doorgestuurd naar Lastminute.com waarop de bevestiging verscheen. Daar ontdekte ik dat mijn verblijf was gewijzigd. Ik kreeg een hotel dat ik niet had gekozen. Ik annuleerde meteen de hele reis. Nu blijkt dat ik maar een gedeelte krijg terugbetaald. Ik contacteerde lastminute.com reeds enkele malen. Daar krijg ik steeds iemand aan de chat die duidelijk Google Translate moet gebruiken om te kunnen chatten. Ik kreeg hier ook een telefoonnummer, maar ook daar werd ik niet geholpen. De bestelcode bij lastminute.com is 2306195072, mijn klantcode is CW19798366. Ik wil gewoon mijn ganse bedrag terugbetaald krijgen.Mvg Peter Commissaris

Berichten (1)

H. D.

Naar: Lastminute.com

21/04/2023

BesteIk ontving nog steeds geen antwoord op mijn klacht van 4/4/23


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform