Beste,Op 8 juli 2022 vlogen wij normaal gezien naar Lissabon. Bij aankomst aan de check-in bleken wij niet op de passagierslijst te staan. De uitleg die we kregen is dat er ergens in maart 2 vluchten manueel werden samengezet onder een nieuw vluchtnummer waarbij wij 'vergeten' werden. We konden die dag niet meer vertrekken. Er werd een nieuwe vlucht voor ons gereserveerd op 9 juli vanuit Parijs. Er werd een dossier geopend en kregen de boodschap dat we nadien alle extra kosten konden terugvorderen (Thalys, overnachting in Parijs, eten,...)Bij thuiskomst dienden we dan ook een dossier in onder volgend klachtennummer: 2208-SN-01452. SIndsdien werden we niet meer verdergeholpen. Meerdere telefoontjes naar de klantenservice brachten geen soelaas. We worden niet doorverbonden met iemand die ons iets meer kan vertellen, er wordt ook na belofte niet terugbetaald, we krijgen geen verantwoordelijke aan de lijn. Wij zijn intussen 9 maanden verder. Graag informeren wij wat we verder kunnen doen om ons geld te recupereren.