Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Brussels Airlines

14/03/2023

Beste,Op 8 juli 2022 vlogen wij normaal gezien naar Lissabon. Bij aankomst aan de check-in bleken wij niet op de passagierslijst te staan. De uitleg die we kregen is dat er ergens in maart 2 vluchten manueel werden samengezet onder een nieuw vluchtnummer waarbij wij 'vergeten' werden. We konden die dag niet meer vertrekken. Er werd een nieuwe vlucht voor ons gereserveerd op 9 juli vanuit Parijs. Er werd een dossier geopend en kregen de boodschap dat we nadien alle extra kosten konden terugvorderen (Thalys, overnachting in Parijs, eten,...)Bij thuiskomst dienden we dan ook een dossier in onder volgend klachtennummer: 2208-SN-01452. SIndsdien werden we niet meer verdergeholpen. Meerdere telefoontjes naar de klantenservice brachten geen soelaas. We worden niet doorverbonden met iemand die ons iets meer kan vertellen, er wordt ook na belofte niet terugbetaald, we krijgen geen verantwoordelijke aan de lijn. Wij zijn intussen 9 maanden verder. Graag informeren wij wat we verder kunnen doen om ons geld te recupereren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform