Beste,op 2 december 2022 bestelde ik twee tv-meubels. De totaalprijs voor de meubels is 85,98€.Op 9 december 2022 is mijn pakket afgeleverd in de pick-up parcelshop.Eveneens op 9 december, na afhaling van mijn pakket, heb ik thuis gemerkt dat dit product niet is wat ik nodig heb. Ik heb dan ook meteen de retourprocedure opgestart bij Vida XL.VidaXL heeft een 'XLservice' waarbij een product binnen de 30 dagen gratis geretourneerd kan worden. Voor deze optie koos ik dan ook.Op 10 december vroegen ze om volgende gegevens: - Naam en adres waar de ophaling zal plaatsvinden- Telefoonnummer dat tijdens de kantooruren bereikbaar is- e-mailadres- Afhaaldatum (maandag t/m vrijdag)Op 11 december 2022 sprak ik met de VidaXL medewerker af om het pakket op 20 december 2022 tussen 8u00 en 17u00 op te halen. Na een hele dag wachten is de retourdienst niet komen opdagen.We spraken een nieuwe datum af op 28 december 2022. Alweer een hele dag thuis gewacht tussen 8u00 en 17u00. Opnieuw is de retourdienst niet komen opdagen. De medewerker stelt voor i.p.v. DPD te gebruiken als retourdienst, UPS te sturen. We maken een derde afspraak op 3 januari 2023. UPS weigerde de pakketen mee te nemen zonder verzendlabel. Uiteindelijk schrijft UPS een handgeschreven verzendlabel en neemt mijn pakketten mee op 4 januari 2023. Ik heb dit verzendlabel op 4 januari aan Vida XL bezorgd. Op 9 februari, na voortdurende communicatie, bezorg ik VidaXL opnieuw mijn verzendlabel. Op 16 februari 2023 krijg ik bericht dat mijn pakketten zich bij de parcelshop Fatima te Molenstraat 22, 2550 Kontich (BE) zouden bevinden. Ik heb nochtans telkens aangegeven de pakketten retour te hebben gestuurd en een terugbetaling wens. Op 24 februari 2023 stuur ik opnieuw het retourlabel van UPS naar VidaXL met de boodschap dat ik een terugbetaling verwacht. Tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen van VidaXL.