Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: RYANAIR

01/02/2023

Mijn terugvlucht uit chania (Kreta) van 25/6/22 werd enkele dagen voor de vlucht gecancelled (staking Ryanair). Hierdoor heb ik via Brussels Airlines een veel duurdere terugvlucht dienen te boeken. Bij thuiskomst heb ik het document voor terugbetaling ingevuld via de website, alsook de EU261 claim. Tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen. Bij het contacteren van de customer service (3x) dien ik steeds nieuwe documenten in te vullen en te wachten. Maar steeds krijg ik een weigering per mail. Op zijn minst dient de vlucht zelf terugbetaald te worden. Maar ik heb ook recht op de EU261 compensatie aangezien het om een staking van de luchtvaartmaatschappij zelf gaat en niet om een staking door derden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform