Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: VANDEN BORRE

30/01/2023

Beste20 dagen geleden, op 10 januari bestelde ik het product Refurbished Iphone 11 128gb op de website van Vanden Borre. Na meerdere mails, telefoongesprekken en zelfs een bezoek aan de fysieke winkel te Diest, hebben wij (ik en mijn ouders) nog steeds geen duidelijk antwoord ontvangen van wat er precies is misgelopen en wanneer de terugbetaling nu eindelijk wordt uitgevoerd 1-2 weken, ondertussen zijn we al bijna 3 weken verder. Dit gaat voor de duidelijkheid over 499 euro aan spaargeld van een 16-jarige. Ik verwacht een duidelijk antwoord.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: A. V.

31/01/2023

Beste,Bedankt voor je e-mail.Het rekeningnummer van de klant werd op 11 januari naar onze boekhoudkundige dienst doorgestuurd.De terugbetaling zal op de rekening van de klant uitgevoerd worden.Fijne dag verderKennyWebshop Vanden Borre02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform