Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: RYANAIR

18/01/2023

Beste, Ik boekte een (retour)vlucht van Brussel naar Lissabon. Op 11/01 werd de vlucht geannuleerd. Ik vulde het formulier voor terugbetaling in voor alle vluchten en voor alle passagiers. Ik betaalde met een voucher en betaalde met visa nog een extra bedrag. Op 13/1 kreeg ik een mail dat mijn verzoek tot terugbetaling werd verwerkt en dat het geldbedrag gestort wordt op mijn wallet van mijn Ryanair account. Via deze wallet zou ik mijn geld kunnen opnemen. Ook op 13/11 kreeg ik een mail met de gegevens van mijn voucher. Ik koos voor de optie terugbetaling in contant geld. Op 17/01 kreeg ik een mail dat mijn verzoek werd verwerkt en dat het bedrag op mijn rekening werd gestort. Tot op heden ontving ik geen geldbedrag op mijn wallet en staat er geen geld op mijn visarekening. Ik probeerde via de chatrobot te weten te komen wat de oorzaak is van de vertraging, maar deze begrijpt mijn vraag niet en antwoordt naast de kwestie.Ik probeerde telefonisch contact op te nemen, zonder iemand aan de lijn te krijgen. Ik zou graag het geld van de geannuleerde vlucht op mijn wallet of mijn rekeningnummer gestort krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform