Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Shein

15/12/2022

Beste, via shein bestelde ik een pakket met 10 items. Ik heb slechts 3 van de items in 2 verschillende pakketten ontvangen. De 7 andere items zouden aan de deur afgeleverd zijn in een derde pakket volgens mail bpost. Dit klopt echter niet want niemand was thuis. Bij de buren weten ze ook niet van een pakket. De klantendienst van shein vroeg om contact op te nemen met bpost. Bpost heeft een dossier opgemaakt om een schadeclaim te kunnen vorderen. Dit opgestuurd naar shein om geld terug te krijgen maar geen antwoord meer ontvangen.

Berichten (1)

C. B.

Naar: Shein

05/01/2023

Nog steeds geen reactie ontvangen op al mijn mails en berichten. Gewoon schandalig hoe je als klant wordt behandeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform