Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

29/11/2022

Beste,Om een lang verhaal kort te maken worden wij in dec 2020 achteraan aangereden op een mc drive te dendermonde.Na tussenkomst van de politie kreeg ik te horen dat wij thuis een document gingen opgestuurd krijgen en ik daarmee naar de verzekering moest gaan. Omdat de vrouw in kwestie dronken was. Dat hebben we ook gedaan en de hersteller DBS te stekene stuurde ons een mail waarin stond wanneer wij konden langs komen om foto's te maken voor de expert.Het bleef echter niet bij foto's alleen, de hersteller spoorde ons aan om een afspraak te maken zodat de wagen kon hersteld worden ,want ze hadden groen licht gekregen van baloise om de wagen te herstellen.Dus ter goeder trouw vroeg ik of dit zeker in orde was en ja hoor allemaal verzekering op de tegenpartij wat achteraf bleek niet zo te zijn.De wagen werd hersteld factuur 1476,41 euro.Na een paar weken kreeg in een brief waarin stond dat een openstaand factuur was op mijne naam namelijk de herstelling.Na veel over en weer gebeld te hebben spraken de hersteller en de makelaar roeland de munck te sint gillis waas elkaar tegen.Het ging zover dat ze gingen dreigen met incassobureau dus ben ik maar overgegaan tot betaling van de factuur.Ik heb nog steeds alle bewijzen voorhanden dat wij hierin totaal geen schuld treffen en wij het gevoel krijgen dat heel deze zaak op de lange baan word geschoven.Wij zijn zwaar teleurgesteld in deze verzekeraar alsook de makelaar die ons steeds negeert.Dus wij zijn op zoek gegaan naar een andere verzekeraar die het ongevallenrapport had opgevraagd aan baloise waar ons geval ook tussenstond met name de zaak werd afgesloten???Nu stel ik mij de vraag waarom wij verzekering betalen?Ik zie graag mijn centen terug die ik betaald heb voor iets waar ik totaal geen schuld in tref.Ik merk alleen op het paraplusysteem hier werd opengetrokken en wij hier in de regen blijven staan.mvg

Berichten (2)

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: C. G.

29/11/2022

Geachte HeerUw rechtsbijstandsverzekeraar DAS heeft deze zaak voor u opgenomen.Dezelfde zaak zal dus niet nog eens bemiddeld worden via Test-Aankoop.Hebt u andere specifieke vragen voor ons?Graag een mailtje naar klacht@baloise.be.Met vriendelijke groetenComplaints Officer Corporate Legal TeamCity Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpenklacht@baloise.bewww.baloise.befacebookinstagramyoutubelinkedin Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

C. G.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

30/11/2022

Beste,Goed om te horen dat Das rechtsbijstand ermee bezig is!Wij zijn hier van in het begin misleid geweest door een mail dat jullie groen licht hadden gegeven! en daar begint het allemaal.todat de hersteller zijn geld eiste en dan nog via incassobureau schandalig gewoon.Daar word geen woord over gesproken alsook dat op ons schadeverleden stond dat de zaak gewoon afgesloten is!!Straks gaan jullie nog vertellen dat wij hier in de fout zijn gegaan,zo voelt het ook aan toch bedankt voor het vriendelijk antwoord die volgde na onze klacht! mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform