Beste, Op 18 oktober werd mijn box omwille van niet gekende redenen niet geleverd en geannuleerd door hellofresh zelf. Hiervoor hebben we zelf contact moeten opnemen want er was hierover geen enkele verwittiging. Zij stelde voor om box dag later na te leveren maar dit heb ik geweigerd waarop beloofd werd dat mijn geld zou teruggestort worden. Voor de box was er op 14 oktober 2 bedragen van mijn rekening gegaan nl 13,50 en 57,99€. Op 21 oktober werd er 15,90€ terugbetaald. Toen werd er in de chat via WhatsApp beloofd dat de rest ook teruggestort werd maar nog onderweg was. Op 7 november stond dit nog niet op mijn rekening. Hiervoor terug contact opgenomen via WhatsApp waarin ze beweren dat het teruggestort werd. Een beetje later zeggen ze dat dat ze het die dag gaan terugstorten. Er kan mij ook geen duidelijkheid gegeven worden over de bedragen. Uiteindelijk zeggen ze na zogezegd overleg met financiële dienst dat ze 25,90 en 16,19€ zouden terugstorten. dit is nog steeds een tekort van 13,50€ in mijn nadeel. Volgens hen zou alles doorgegeven zijn aan het betaalteam maar nog niets teruggezien op mijn rekening. Zeer bizar dat ze ook altijd nieuwe bedragen geven terwijl ik de bedragen terug wil zien die van mijn rekening zijn gegaan. Ook vreselijk dat je zelf dit steeds moet nakijken en niet kan vertrouwen op wat ze beweren. Ik heb alle communicatie via WhatsApp ook bewaard.Vriendelijke groeten