Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Hello Fresh

12/11/2022

Beste, Op 18 oktober werd mijn box omwille van niet gekende redenen niet geleverd en geannuleerd door hellofresh zelf. Hiervoor hebben we zelf contact moeten opnemen want er was hierover geen enkele verwittiging. Zij stelde voor om box dag later na te leveren maar dit heb ik geweigerd waarop beloofd werd dat mijn geld zou teruggestort worden. Voor de box was er op 14 oktober 2 bedragen van mijn rekening gegaan nl 13,50 en 57,99€. Op 21 oktober werd er 15,90€ terugbetaald. Toen werd er in de chat via WhatsApp beloofd dat de rest ook teruggestort werd maar nog onderweg was. Op 7 november stond dit nog niet op mijn rekening. Hiervoor terug contact opgenomen via WhatsApp waarin ze beweren dat het teruggestort werd. Een beetje later zeggen ze dat dat ze het die dag gaan terugstorten. Er kan mij ook geen duidelijkheid gegeven worden over de bedragen. Uiteindelijk zeggen ze na zogezegd overleg met financiële dienst dat ze 25,90 en 16,19€ zouden terugstorten. dit is nog steeds een tekort van 13,50€ in mijn nadeel. Volgens hen zou alles doorgegeven zijn aan het betaalteam maar nog niets teruggezien op mijn rekening. Zeer bizar dat ze ook altijd nieuwe bedragen geven terwijl ik de bedragen terug wil zien die van mijn rekening zijn gegaan. Ook vreselijk dat je zelf dit steeds moet nakijken en niet kan vertrouwen op wat ze beweren. Ik heb alle communicatie via WhatsApp ook bewaard.Vriendelijke groeten

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: A. B.

12/11/2022

Hello An Bries,Wat vervelend dat je nog steeds niet het volledige bedrag teruggekregenhebt, dat is niet de bedoeling dus mijn excuses daarvoor.Ik zie inderdaad dat er 15,90 euro is teruggestort maar de rest niet. Ditis wel doorgevoerd maar daar is wat misgegaan wat heel vervelend is.Ik wil graag het resterende bedrag van 55,59 euro handmatig overmaken. Zouje daarvoor kunnen bellen naar +31 20 760 2014? Dan kan ik namelijk jouwrekeningnummer invoeren zodat het bedrag teruggestort kan worden.Nogmaals excuses.Groet,Bente van HelloFreshOn Sat, Nov 12, 2022 at 1:08 PM

A. B.

Naar: Hello Fresh

20/11/2022

BesteTot op heden werd het volledig bedrag niet teruggestort. Ik ontving 42,09€ op 18 november en had al 15,90€ terugbetaald gekregen op 19 oktober. Dit is in totaal de prijs van de box nl 57,99€. De premium recipe charges van 13,50€ zijn tot op heden nog steeds niet terugbetaald maar wel door jullie aangerekend op 14 oktober. Graag wil ik dit bedrag ook terugbetaald krijgen vermits mijn box door JULLIE werd geannuleerd zonder gekende reden. Jullie service laat toch echt de wensen over. Van 18 oktober probeer ik dit in orde te krijgen. Als klant moet je zeer alert zijn want jullie maken het zeer onduidelijk door zo verschillende onlogische bedragen terug te storten. Communicatie is zeer slecht en elke keer krijg je een andere uitleg. Je moet zelf nog contact opnemen en je rekeningnr doorgeven. Bizar want om aan te rekenen kennen jullie mijn rekeningnr zeer goed. Graag uitleg waarom ik tot op heden de premium charges niet heb terugbetaald gekregen. In bijlage jullie factuur hiervan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform