Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. W.

Naar: Celside Insurance

23/11/2022

Ik deed een schade-aangifte op 22/08/2022 voor mijn Iphone bij SFAM waarbij ik na lang wachten de melding kreeg dat ik 591 euro zou terugkrijgen aangezien mijn toestel volledig kapot is. Inmiddels zijn we 07/11/2022 en kreeg ik nog steeds geen storting terug. Ik wacht dus al meer dan 2 maanden op dit geld. Ik heb dit geld echter nodig voor de financiering van een nieuwe gsm. Ik betaal elke maand een aanzienlijk bedrag aan deze verzekering. Het lijkt het mij dan ook maar correct dat wanneer ik aanspraak moet doen op deze verzekering ik ook binnen aanzienlijke tijd mijn terugbetaling ontvang.

Berichten (3)

Celside Insurance

Naar: V. W.

08/11/2022

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 7 novembre 2022 09:06À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Problemen met terugbetaling - (CPTBE01647245-88)

V. W.

Naar: Celside Insurance

23/11/2022

Beste, Ik kreeg via een email van SFAM op 9/11/2022 het bericht dat er werd overgegaan tot betaling. Inmiddels zijn we 2 weken verder en ontving ik nog stééds geen terugbetaling. Indien mijn terugbetaling niet binnen de volgende 7 dagen op mijn rekening staat, zie ik mij genoodzaakt om via Test-Aankoop verdere juridische stappen te ondernemen. Ik wacht reeds op een terugbetaling sinds 22/08/22! Het is duidelijk dat we de grenzen van wat aanvaardbaar is, ver voorbij zijn. Valentine Warlop 0472/70 21 98

Celside Insurance

Naar: V. W.

19/12/2022

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 19 décembre 2022 10:17À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Problemen met terugbetaling - (CPTBE01647245-88)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform