Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. Z.

Naar: De VoorZorg Antwerpen (304)

25/10/2022

Beste,Ik zit al vanaf 01/02/2020 bij Solidaris Dentaplan, Ik ben al maanden aan het wachten voor een afspraak bij de tandarts. Na maanden wachten annuleren zij mij afspraak via sms en geven zij als reden dat zij geen tandarts hebben. Ik betaal al sinds 2020 en heb geen enkel terug betaling ontvangen van de Dentaplan voor mij kosten of mij abonnement kosten die ik in 2022 voor niks betaal. Nu geef ik hun aan om de kosten die ik maandelijks betaal voor hun dienst terug betaald krijg en ook de ingeleverde denta kosten waar ik recht op heb en ze reageren niet op mijn verzoek.Ik heb een mail verstuurd om mijn terug betalen en dan mijn contract stop te zetten (dit is niet officieel gebeurd met een brief en mijn handtekening) dus zonder dit mogen zij niet zomaar mijn contract stop zetten. Zij hebben mijn geen terugbetaling gegeven en ze hebben ook niet geantwoord op mijn mail. Zij hebben direct mij abonnement stop gezet. Zonder dat dit via een officiële brief is geschreven met mijn handtekeing en datum.Het enige wat zij sturen is een onderstaande reden. Zonder geen enkel terug betaling. Maanden betaal ik voor niks. Ik wil overstappen dus ze mogen lij contract niet zomaar beëindigen via een officieel brief en zij moeten mij ook terug betalen. Zie bewijs attesten in bijlageIndien u na de stopzetting van uw contract, opnieuw wenst aan te sluiten, betekent dat:- u opnieuw een verzekeringsvoorstel moet invullen- u een nieuwe instapleeftijd hebt, waaraan een eventuele hogere premie verbonden is- u opnieuw een wachttijd moet doorlopen.Ik ga niet akkoord met dit, ten eerste moeten zij mij terug betalen voor de maandelijks kosten waar ik geen gebruik kan maken. Ten tweede moeten ze mij terug betalen voor de ingeleverde kosten van de tandarts van 2020Ten derde mogen zij mij contract niet stop zetten als dit niet gebeurd via een officiële brief. Ik ken mijn rechten. Ik kan alle attesten en bewijs bezorgen indien nodig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform