BesteIk reserveerde en huurde op 22.09.2022 een bestelwagen via jullie bedrijf.Op jullie aanraden (!) maakte ik gebruik van jullie app omdat ik de bestelwagen op die manier 24/7 contactloos zou kunnen afhalen.Bij aankomst bleek de bestelwagen echter niet 'vrijgegeven' waardoor ik er geen toegang toe had en dus contact moest opnemen met jullie servicedesk.Toen de wagen uiteindelijk vrijgegeven werd en wij konden vertrekken, bleek dat de wagen niet volgetankt was. Ik sprak af met jullie medewerker dat ik de wagen volgetankt zou terugbrengen en jullie mij het (prijs)verschil in brandstof zouden uitbetalen dmv een storting op rekening. Jullie medewerker nam die avond een kopie van het tankbonnetje en verzekerde me dat ik de uitbetaling eerstdaags mocht verwachten.Ik nam op 04.10.2022 via e-mail contact met jullie op omdat ik, tot mijn verbazing, nog steeds niet vergoed werd voor het verschil in brandstof.Ik werd op 05.10.2022 opgebeld door jullie medewerker die een bericht insprak waarin ook hij zijn verbazing uitte gezien hij al op 22.09.2022 een creditnota had opgesteld en intern had doorgegeven. Er werd mij opnieuw beloofd dat het 'die dag nog zou geregeld worden'.Ik heb nog steeds geen storting ontvangen.Ik verwacht als klant een veel betere service. Ik had al lang een creditnota moeten ontvangen en het (prijs)verschil in brandstof had intussen spontaan en geheel op jullie eigen initiatief moeten gestort worden. Jullie hadden dit moeten opvolgen, niet ik.Vriendelijke groeteneen ontevreden klant