Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: DOCKX RENTAL

09/10/2022

BesteIk reserveerde en huurde op 22.09.2022 een bestelwagen via jullie bedrijf.Op jullie aanraden (!) maakte ik gebruik van jullie app omdat ik de bestelwagen op die manier 24/7 contactloos zou kunnen afhalen.Bij aankomst bleek de bestelwagen echter niet 'vrijgegeven' waardoor ik er geen toegang toe had en dus contact moest opnemen met jullie servicedesk.Toen de wagen uiteindelijk vrijgegeven werd en wij konden vertrekken, bleek dat de wagen niet volgetankt was. Ik sprak af met jullie medewerker dat ik de wagen volgetankt zou terugbrengen en jullie mij het (prijs)verschil in brandstof zouden uitbetalen dmv een storting op rekening. Jullie medewerker nam die avond een kopie van het tankbonnetje en verzekerde me dat ik de uitbetaling eerstdaags mocht verwachten.Ik nam op 04.10.2022 via e-mail contact met jullie op omdat ik, tot mijn verbazing, nog steeds niet vergoed werd voor het verschil in brandstof.Ik werd op 05.10.2022 opgebeld door jullie medewerker die een bericht insprak waarin ook hij zijn verbazing uitte gezien hij al op 22.09.2022 een creditnota had opgesteld en intern had doorgegeven. Er werd mij opnieuw beloofd dat het 'die dag nog zou geregeld worden'.Ik heb nog steeds geen storting ontvangen.Ik verwacht als klant een veel betere service. Ik had al lang een creditnota moeten ontvangen en het (prijs)verschil in brandstof had intussen spontaan en geheel op jullie eigen initiatief moeten gestort worden. Jullie hadden dit moeten opvolgen, niet ik.Vriendelijke groeteneen ontevreden klant

Berichten (4)

DOCKX RENTAL

Naar: A. D.

10/10/2022

Beste Mevrouw DespodtBeste AnneWij hebben uw klacht goed ontvangen en met de nodige ernst doorgenomen.Na interne audit moeten wij inderdaad vaststellen dat het ongewoon lang heeft geduurd alvorens dit in orde werd gebracht. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Na het contact van 5/10 werd er effectief actie ondernomen om dit recht te zetten. De overschrijving werd op donderdag ochtend doorgegeven aan onze boekhouding. Echter hebben zij door afwezigheid van een collega een achterstand weg te werken, waardoor het opnieuw een dag langer heeft geduurd. De overschrijving werd deze ochtend ingegeven en het bedrag zal morgen op uw rekening staan.Met vriendelijke groetenKlaas SelsSalesTeam'‹DOCKXRENTALEsales@dockx.beUwww.dockx-rental.be

A. D.

Naar: DOCKX RENTAL

20/10/2022

BesteIk heb intussen een storting ontvangen van 22,56 EUR.Volgens mijn contract zijn de eerste 100 km gratis en dus inbegrepen in de huurprijs.Wij hebben, zo blijkt uit het terugname document, in totaal 65 km afgelegd.Dit betekent volgens mij dat jullie ons het volledige bedrag voor het vullen van de tank hadden moeten terugbetalen - spreek me gerust tegen mocht dat niet het geval zijn.Jullie hebben een kopie van het tankbonnetje.Storten jullie dus ook nog het restbedrag?Vriendelijke groeten

DOCKX RENTAL

Naar: A. D.

20/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

A. D.

Naar: DOCKX RENTAL

03/11/2022

BesteDuidelijk!Dank voor de feedback.Vriendelijke groetenAnne D


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform