Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. O.

Naar: Telenet

12/09/2022

Beste, ik bestelde op 29/08 een Chromecast 2000389516.Deze bestelling werd onmiddellijk betaald met de QR code.De bestelling werd geannuleerd zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gebracht.Ik bracht de klantendienst op de hoogte.De klantendienst van Telenet heeft ook een dossier opgemaakt naar ABO home delivery.Na het doorsturen van het betaalbewijs hebben ze mij doorgestuurd naar mijn eigen bank. Maar een gewone overschrijving kunnen zij uiteraard ook niet meer annuleren na een week. Het tussenbedrijf Ingenico zegt het volgende: Om uw bestelling te annuleren of uw geld terug te krijgen, moet u contact opnemen met de website waarop u uw bestelling hebt gedaan. De entiteiten van Ingenico kunnen uw bestelling niet annuleren en ook uw betaling niet terugstorten. Dat kan alleen het bedrijf waar u hebt besteld.8/08/2022 gemaild. Nog steeds geen antwoord. samenvatting: - Bestelling geannuleerd zonder melding.- Zeer moeizaam om de klantendienst te bereiken.- Hun reactie: los het zelf op met je bank- Mijn toestel ben ik dan maar zelf gaan halen in de telenet shop. - €49,99 voorlopig nog verdwenen.Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. O.

14/09/2022

Klantennummer: 1130034943 Beste meneer op `t Roodt, Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Heidi TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform