Op 14/07/2022 bestelden wij per mail het artikel 90102929 Keter salon longe Emma ten bedrage van € 249 (inclusief leveringskosten) bestelling nr. 65571870. De bestelling evenals de betaling via bancontact werd bevestigd door uw factuur Pro Forma nr. 22592210. U bevestigde per mail dat de levering zou plaats vinden op 22/07/2022 tussen 16u30 en 18u30. GEEN ENKELE LEVERING NOCH CONTACT OPNAME MET ONS VOND PLAATS OP DEZE DATUM. Op 25/07 namen wij telefonisch contact op met een (franstalige) klantendienst van Leen Bakker : er werd ons bevestigd dat de levering om een niet gekende reden niet kon plaatsvinden op de voorziene datum van 22/07 maar dat de bestelling zou uitgevoerd worden binnen afzienbare tijd zonder verdere precisering, maar dat een mail ter bevestiging zou volgen. Noch de mail ter bevestiging noch de levering werd uitgevoerd !!! Bij de tweede telefoonoproep op 28/07 , werd ons opnieuw bevestigd dat de levering alsnog zou plaatsvinden, zonder een precieze datum te kunnen mede delen aangezien er contact moest worden opgenomen met de vervoersdienst, die ons per mail de datum van de aflevering zou laten weten!!! Wij besloten echter om deze bestelling te annuleren en verzochten om terugstorting van het reeds betaalde factuurbedrag van € 249. De (franstalige) persoon van de klantendienst maakte wel duidelijk dat een dergelijke annulering veel werk (voor hem) zou betekenen maar bevestigde, na aandringen van onzentwege, dat de bestelling werd geannuleerd en de terugstorting zou gebeuren binnen de TIEN werkdagen (met mailbevestiging).NOCH DE MAIL NOCH DE TERUGSTORTING WERD TOT OP HEDEN 26/08/2022 UITGEVOERD (de levering had vanzelfsprekend evenmin plaats !!).Intussenhebben wij zelf de meubels aangekocht via een Leen Bakker filiaal in Halle. Een medewerkster van deze winkel bevestigde ons (na relaas van de gebeurtenissen) dat de terugbetaling door Leen Bakker binnen de gestelde tien dagen zou geschieden.Wij dringen er dus nogmaals op aan dat het bedrag van € 249 binnen de kortste keren wordt teruggestort.