Beste, Ik kocht bij Electro Depot Oostende op 21/12/2021 een koffietoestel. In februari was deze stuk en was ik hem 5w kwijt. Toen ik hem terugkreeg ontbrak er een stuk, stonk hij en werkte hij nog altijd niet zoals het moest. Opnieuw bracht ik hem binnen. Na ongeveer 8w hoorde ik nog niets. Kon ik hen niet bereiken. Ik kon wel bellen naar een andere winkel. Zij mailden naar Oostende, maar opnieuw niemand die contact opnieuw vanuit Oostende. De week nadien opnieuw een mail via de andere winkel. Ik kreeg te horen dat hij vermaakt was en dat ze mij gecontacteerd hadden. Wanneer ik het toestel ga ophalen, blijkt hij nog meer stuk. Er zit een volledige barst/gat aan de zijkant. Ik eis mijn geld terug, maar krijg dit enkel in waardebon. Hetzelfde toestel was in de winkel niet beschikbaar en wenste ik niet meer wegens de slechte communicatie en de manier van werken. De vertegenwoordiger van de winkel kwam erbij, maar deed amper moeite om te luisteren. Hij verliet onmiddellijk de winkel want ook hij heeft recht op pauze? Dit terwijl er een ontevreden klant staat. Ik kreeg nu een tegoedbon, maar durf in deze winkel niets meer te kopen. Als ik hun andere afdeling opnieuw opbel, hoor ik dat ze wel een commerciële tegemoetkoming kunnen doen. Ze kunnen niet cash uitbetalen, enkel overschrijven. Daarmee zou ik zeer blij zijn zodat ik elders kan kopen. Opnieuw gebeld naar Oostende, maar hun winkel doet dit niet, ik heb dus brute pech. Ik weet niet wat ik hoor. Andere winkels doen het, maar zij niet. Dit vind ik persoonlijk niet correct.