Beste, ik kocht op 9/8/2022 een Roblox Gift Card in het Kruidvatfiliaal te 9660 Brakel. Bij het verwijderen van het zegel over de code kwam een deel van de code ook los waardoor ze onleesbaar werd. Ik ben op 10/8/2022 teruggegaan naar het filiaal om mijn geld terug te vragen om dan een gift card online te kopen met een digitale code. De winkelbediende wist mij te zeggen dat zij daar niets kan aan doen, zonder meer. Ik leg uit dat de kaart niet door mijn toedoen kapot gegaan is waarop de winkelbediende een andere kaart uit het rek neemt en het zegel verwijdert om te bewijzen dat ik de kaart zelf kapot gemaakt heb. Helaas voor haar bleek ook die Roblox kaart op het rek ook dezelfde fout te bevatten nl. dat de code los komt bij het verwijderen van het zegel. De winkelbediende giechelt en zegt dat ze er nog steeds niets kan aan doen. De gebrekkige kaarten blijven in de rekken liggen voor een volgende klant... . In de winkel zelf bel ik naar de klantendienst. De 1ste persoon aan de lijn doet navraag maar de lijn wordt verbroken. De 2de persoon aan de lijn zegt op dezelfde onbeschofte manier als de winkelbediende dat het niet hun probleem is, ik moet maar contact opnemen met Roblox. Ik verbreek de lijn, verlaat de winkel en bel thuis nogmaals terug om informatie te vragen over hoe ik Roblox dan kan contacteren. 3de keer, goede keer, deze medewerker van de klantendienst kan mij verder helpen. Roblox contacteren moet in het Engels en enkel via e-mail.... Wat een gebrekkige dienst na verkoop. In mijn ogen is een winkel nog steeds verantwoordelijk voor de goederen die ze verkopen. Kruidvat kan minstens verantwoordelijkheid opnemen en in naam van de klant HUN leverancier contacteren.