Beste,Ik had een vlucht naar Sicilië geboekt via Vliegtickets.be.Het was een vlucht van Schiphol naar Catania.Hiervoor heb ik 609 euro betaald (heen en terugvlucht voor 2 personen). In deze prijs zat ook een annulatieverzekering en commissie voor Vliegtickets.beDeze vlucht werd geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij Transavia. Ik had de keuze tussen een nieuwe vlucht boeken of en terugbetaling vragen, ik koos voor het tweede en heb een nieuwe vlucht geboekt opnieuw via de tussenpersoon Vliegtickets.be.Om mijn terugbetaling te krijgen heb ik verschillende telefoontjes moeten doen met lange wachttijden (uren) waarbij men telkens zei bij Vliegtickets.be dat ze de terugbetaling nog niet ontvangen hadden van Transavia. Nadien heb ik Transavia rechtstreeks gecontacteerd en zij hebben me bevestigd dat de terugbetaling reeds gebeurd was aan Vliegtickets.be, zij hadden een bedrag gestort van 466 euro aan Vliegtickets.beIk ontving nu een terugbetaling van Vliegtickets.be van 416 euro, dit wil zeggen dat ik in totaal 193 euro verlies heb voor een vlucht die werd geannuleerd en waarvoor Vliegtickets.be een commissie ontvangt terwijl ze me totaal geen service hebben gegeven. Bovendien heeft Vliegtickets.be opnieuw een commissie ontvangen voor mijn nieuwe boeking. In bijlage stuur ik de email die ik hen bezorgd heb en waarop ik geen reactie ontving. Graag advies hoe ik mijn verlies van 193 euro alsnog kan recupereren. Mvg,