Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

26/07/2022

Beste,Ik had een vlucht naar Sicilië geboekt via Vliegtickets.be.Het was een vlucht van Schiphol naar Catania.Hiervoor heb ik 609 euro betaald (heen en terugvlucht voor 2 personen). In deze prijs zat ook een annulatieverzekering en commissie voor Vliegtickets.beDeze vlucht werd geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij Transavia. Ik had de keuze tussen een nieuwe vlucht boeken of en terugbetaling vragen, ik koos voor het tweede en heb een nieuwe vlucht geboekt opnieuw via de tussenpersoon Vliegtickets.be.Om mijn terugbetaling te krijgen heb ik verschillende telefoontjes moeten doen met lange wachttijden (uren) waarbij men telkens zei bij Vliegtickets.be dat ze de terugbetaling nog niet ontvangen hadden van Transavia. Nadien heb ik Transavia rechtstreeks gecontacteerd en zij hebben me bevestigd dat de terugbetaling reeds gebeurd was aan Vliegtickets.be, zij hadden een bedrag gestort van 466 euro aan Vliegtickets.beIk ontving nu een terugbetaling van Vliegtickets.be van 416 euro, dit wil zeggen dat ik in totaal 193 euro verlies heb voor een vlucht die werd geannuleerd en waarvoor Vliegtickets.be een commissie ontvangt terwijl ze me totaal geen service hebben gegeven. Bovendien heeft Vliegtickets.be opnieuw een commissie ontvangen voor mijn nieuwe boeking. In bijlage stuur ik de email die ik hen bezorgd heb en waarop ik geen reactie ontving. Graag advies hoe ik mijn verlies van 193 euro alsnog kan recupereren. Mvg,

Berichten (5)

VLIEGTICKETS.BE

Naar: K. M.

26/07/2022

Beste klant,Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen. Er is een referentienummer voorje e-mail aangemaakt: 5347130. Een klantenservice medewerker zal je verzoek inbehandeling nemen en je persoonlijk op de hoogte brengen.Gemiddeld ontvang je binnen een week reactie, mocht je vlucht eerder zijn danontvang je natuurlijk eerder een reactie.Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, danken we je voor jebegrip.Met vriendelijke groet,Klant contact center

VLIEGTICKETS.BE

Naar: K. M.

27/07/2022

Geachte meneer of mevrouw, Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen metonze afdeling geavanceerde ondersteuning. We schrijven u over de communicatiedie we van uw kant hebben ontvangen met betrekking tot zaak CPTBE01571696-05die verband houdt met boeking BG2CYPH. We willen je laten weten dat we hetterugbetalingsproces aan het verifieren zijn en dat we onze wederzijdse klanthiervan op de hoogte zullen stellen. We blijven tot uw beschikking voor alleverdere hulp die u nodig heeft. Met vriendelijke groet, FranciscoAdvanced Support AgentEl Mar Jul 26 08:06:59 2022, klachtenbox@test-aankoop.be escribió:

K. M.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

14/08/2022

Best, ik ben nog steeds aan het wachten op een antwoord en een terugbetaling. Dit zijn geen correcte praktijken.

VLIEGTICKETS.BE

Naar: K. M.

14/08/2022

Beste klant,Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen. Er is een referentienummer voorje e-mail aangemaakt: 5416100. Een klantenservice medewerker zal je verzoek inbehandeling nemen en je persoonlijk op de hoogte brengen.Gemiddeld ontvang je binnen een week reactie, mocht je vlucht eerder zijn danontvang je natuurlijk eerder een reactie.Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, danken we je voor jebegrip.Met vriendelijke groet,Klant contact center

VLIEGTICKETS.BE

Naar: K. M.

15/08/2022

no booking code en no emailadres pax, not possible to answer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform