DANNY B aan: Belvilla06/06/2022Beste,ik heb begin januari een boeking van een vakantiehuis in Carpentras gemaakt. Belvilla liet mij op 30 mei telefonisch weten dat ons verblijf niet kan doorgaan in de geboekte woning met als reden dat de villa verkocht was. Belvilla Care zou op zoek gaan naar een passend alternatief. Indien het aangeboden alternatief niet naar wens was, mochten wij uiteraard zelf ook een voorstel doen. Wanneer er geen alternatief gewenst was, vernam u het graag, zodat u ons het betaalde bedrag kon terugstorten. Op mijn mail dd 31 mei naar Belvilla Care kreeg ik geen reactie, noch op mijn mail dd 03 juni. Uiteindelijk kon ik via chat contact opnemen met Raw, Belvilla vakantieexpert, Hij beweerde tot 2 X toe dat Belvilla het bedrag niet kon terugbetalen. Sorry, de annulering gaat niet van ons uit, maar wel van Belvilla en wens ik ook spoedig het betaalde bedrag terug.Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 876,49