Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Hubo

06/05/2022

Op 20 april bestelde ik via de website van Hubo ,bestelnummer 17800224, een Powerplus X Garden POWXG6310 accu robotmaaier ter waarde van 599 euro. Ik heb deze robotmaaier volgens het boekje geinstalleerd , maar volgens mij werkt de ingebouwde gps module niet. Ik ben drie volle dagen bezig geweest om die robotmaaier de aflijningsdraad voor de eerste keer te laten volgen , maar dit is me na honderden keren nog steeds niet gelukt om hem het eerste rondje te laten voltooien, de ene keer volgt hij de draad hier niet meer, de andere keer daar niet meer kortom die robotmaaier doet nooit wat hij zou moeten doen , die heeft als het ware een eigen leven. Op 25/04 heb ik ten einde raad de klantendienst van Hubo gecontacteerd om deze robotmaaier om te ruilen naar een ander en beter model mits opslag van het verschil, de draad en de pinnen die ik moeten leggen heb in mijn tuin kon ik uiteraard niet meer in de oorspronkelijke staat terug leveren melde ik hun.Op 28/04 heb ik nog eens geinformeerd en ze antwoorden me dat het verzoek doorgegeven was aan de fabricant, op 5/5 heb ik hun nogmaals geinformeerd naar hun antwoord maar ze antwoorden mij niet meer, ik heb nu het idee dat ze bewust de 14 dagen bedenktijd hebben laten voorbijgaan om hun niet werkende robotmaaier niet meer hoeven terug te nemen

Berichten (7)

Hubo

Naar: D. M.

07/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. M.

Naar: Hubo

24/05/2022

Geachte,Ik heb na jullie mail de robotmaaier teruggebracht naar de winkel in Nijlen. De verkoper heeft samen met mij alle mogelijke fouten overlopen maar uiteindelijk zijn we tot het besluit gekomen dat ik geenszins een fout gemaaktheb bij het leggen van de aflijningsdraad, ik heb zelfs de scherpe hoeken eruit gehaald om de grasmaaier hier een meer makkelijker parkoer te geven, maar zoals ik reeds zei denk ik dat de gps nooit gewerkt heeft in deze robotmaaier, en dat hij daardoor nooit een logische eerste rit heeft kunnen maken, hij reed immers steeds zonder enige reden altijd op verschillende plekken buiten de begrenzingsdraad.De verkoper ging hem opsturen naar Varo in Lier en twee weken later ging hij dan iets laten weten, die twee weken zijn morgen woensdag 25/5/22 dus om.

Hubo

Naar: D. M.

01/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. M.

Naar: Hubo

01/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Hubo

Naar: D. M.

09/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. M.

Naar: Hubo

09/06/2022

Laat Varo maar een afspraak maken op mijn terrein, ik heb in Lier niks te bewijzen op de kantoren van Varo !En nogmaals ik heb mijn internet aankoop , volgens de geldende normen, binnen de 14 dagen willen terug binnenbrengen en mijn centen terug te krijgen, het is enkel en alleen de fout van Hubo zelf dat dit langer geduurd heeft dan twee weken, dus ik beroep mij voor de laatste keer op mijn recht op teruggave.Als het nu niet uitgevoerd wordt dan ga ik er verder meeMvgMatthias

Hubo

Naar: D. M.

10/06/2022

Beste MatthiasWij vinden het spijtig dat je geen gebruik wil maken van de aangeboden hulplijnen..Ik heb contact opgenomen met de winkel van Nijlen(Ruben) en zij zijn ook akkoord om deze voor jou om te ruilen naar een ander model naar keuze.Indien je geen ander model wil zullen zij deze ook aan jou terugbetalen.Je mag naar de winkel gaan en achter Ruben vragen.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-367976-1961335-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform