Ik diende een aanvraag tot terugbetaling in van mijn ziekenhuisfactuur in bij mijn hospitalia en dentaliaverzekering. Op 09/03/2022 kreeg ik via mijn helan de melding dat zij mijn aanvraag goed ontvangen hebben en dat zij deze behandelen binnen de 11 werkdagen. Vandaag 01/04/2021 heb ik nog steeds niets gehoord. Ik heb naar Helan gebeld en heb meer dan 50 minuten in wacht gestaan alvorens iemand aan de lijn te krijgen. Daar zeiden ze mij dat het nog een maand kon duren vooraleer zij konden terugebetalen omdat één of andere dienst zich over de zaak moest dienen. Ik heb de factuur van meer dan 1900 euro reeds betaald omdat dit binnen 14 dagen dient betaald te worden. Geld dat ik hard nodig heb en ook zo snel mogelijk via mijn verzekering wil terugkrijgen. Ik vind dat bijna twee maanden vooraleer ik mijn geld zal terugzien veel te lang voor een verzekering waar ik al jaren voor betaal.