Beste, op 05/01/2022 deed ik een reservatie met nummer HA-K574CM . Er waren problemen met jullie betaal platform en de betaling van het voorschot van € 652,39€ werd niet aanvaard. Dit werd me ook bevestigd door jullie medewerker via chat op 05/01/2022. Dus op 06/01/2022 deed ik een nieuwe betaling met een andere kredietkaart maar voor een bedrag van €651,30 aangezien ik melding kreeg dat het voorschot werd aangepast. Op 01/02/2022 merk ik op dat nu van beide kredietkaarten de bedragen werden afgehouden door Abritel ( op rekening 330413680288). Ik heb dus via chat (01/02/2022) opnieuw contact opgenomen met jullie diensten om een terugbetaling te vragen van de dubbele betaling van het voorschot. Heb toen ook alle gevraagde info doorgestuurd ( bewijs dubbele betaling en mails met de eigenaar van mijn reservatie). Mijn dossier (ref 34592512) zou worden behandelt door een special team en ik zou binnen de 48H een mail ontvangen met oplossing en uitleg. Regelmatig chat gehad op 04/02-05/02-10/02-15/02-18/02) op 19/02 gebeld met helpdesk in Nederland en op 28/02 met helpdesk in Frankrijk. Steeds dezelfde uitleg dat mijn dossier is doorgestuurd en dat ze het op hoge urgentie zetten. Maar tot op heden geen correcte service of antwoord bekomen. Dus graag ontvang ik een duidelijk antwoord in verband met mijn dubbele betaling en wanneer ik een terugbetaling mag verwachten. ik heb dus momenteel reeds meer betaald dan de totale reservatie kosten.