Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Abritel - HomeAway

01/03/2022

Beste, op 05/01/2022 deed ik een reservatie met nummer HA-K574CM . Er waren problemen met jullie betaal platform en de betaling van het voorschot van € 652,39€ werd niet aanvaard. Dit werd me ook bevestigd door jullie medewerker via chat op 05/01/2022. Dus op 06/01/2022 deed ik een nieuwe betaling met een andere kredietkaart maar voor een bedrag van €651,30 aangezien ik melding kreeg dat het voorschot werd aangepast. Op 01/02/2022 merk ik op dat nu van beide kredietkaarten de bedragen werden afgehouden door Abritel ( op rekening 330413680288). Ik heb dus via chat (01/02/2022) opnieuw contact opgenomen met jullie diensten om een terugbetaling te vragen van de dubbele betaling van het voorschot. Heb toen ook alle gevraagde info doorgestuurd ( bewijs dubbele betaling en mails met de eigenaar van mijn reservatie). Mijn dossier (ref 34592512) zou worden behandelt door een special team en ik zou binnen de 48H een mail ontvangen met oplossing en uitleg. Regelmatig chat gehad op 04/02-05/02-10/02-15/02-18/02) op 19/02 gebeld met helpdesk in Nederland en op 28/02 met helpdesk in Frankrijk. Steeds dezelfde uitleg dat mijn dossier is doorgestuurd en dat ze het op hoge urgentie zetten. Maar tot op heden geen correcte service of antwoord bekomen. Dus graag ontvang ik een duidelijk antwoord in verband met mijn dubbele betaling en wanneer ik een terugbetaling mag verwachten. ik heb dus momenteel reeds meer betaald dan de totale reservatie kosten.

Berichten (1)

N. M.

Naar: Abritel - HomeAway

18/03/2022

Beste, graag had ik atwoord gekregen op mijn vraag. Dit is geen klantenservice. Weet kiet waarom dit zo lng moet duren!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform