Op 21/11/2021 bestelde in online een CO2 meter in Hubo Beveren-Waas (omdat daar nog een kleine voorraad was) Ik betaalde onmiddellijk online met mijn master card. (59.99 Euro)Op 23/11/2021 krijg ik telefoon van Hubo Beveren Waas met de melding dat de C02 meter niet meer voorradig is. De betaling van 59.99 Euro zou ik teruggestort krijgen. Na twee weken werd mij nog niks terugbetaald, dus nam ik telefonisch contact met Hubo B.W., waar men mij vertelde dat het normaal is dat de terugbetaling pas enkele weken later gebeurt. Vandaag op 20/12/2021 nog steeds geen terugbetaling ontvangen...dus opnieuw tel. naar Hubo B.W. Een medewerker weet mij te vertellen dat mijn bestelling nooit geannuleerd werd, en dat er dus ook geen terugbetaling mogelijk was. Hij zou het nodige doen om de terugbetaling te doen. Na enkele telefoontjes heen en weer wist men mij te vertellen dat een terugstorting onmogelijk is,. Enige mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen : naar Hubo Beveren Waas rijden om het geld daar cash te ontvangen.Dan nog het strafste : twee minuten na ons telefoongesprek krijg ik een e-mail van Hubo, waarin mij gemeld wordt dat mijn bestelling, dus de CO2 meter, ter beschikking is in het filiaal van Beveren Waas, en kan afhalen.......Ook een mail naar de klantendienst in Wommelgem bracht geen oplossing : ik kreeg nooit antwoord. Ik ben benieuwd naar een reactie.R.C.