Terug

PROBLEMEN MET TERUGBETALING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Hubo

20/12/2021

Op 21/11/2021 bestelde in online een CO2 meter in Hubo Beveren-Waas (omdat daar nog een kleine voorraad was) Ik betaalde onmiddellijk online met mijn master card. (59.99 Euro)Op 23/11/2021 krijg ik telefoon van Hubo Beveren Waas met de melding dat de C02 meter niet meer voorradig is. De betaling van 59.99 Euro zou ik teruggestort krijgen. Na twee weken werd mij nog niks terugbetaald, dus nam ik telefonisch contact met Hubo B.W., waar men mij vertelde dat het normaal is dat de terugbetaling pas enkele weken later gebeurt. Vandaag op 20/12/2021 nog steeds geen terugbetaling ontvangen...dus opnieuw tel. naar Hubo B.W. Een medewerker weet mij te vertellen dat mijn bestelling nooit geannuleerd werd, en dat er dus ook geen terugbetaling mogelijk was. Hij zou het nodige doen om de terugbetaling te doen. Na enkele telefoontjes heen en weer wist men mij te vertellen dat een terugstorting onmogelijk is,. Enige mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen : naar Hubo Beveren Waas rijden om het geld daar cash te ontvangen.Dan nog het strafste : twee minuten na ons telefoongesprek krijg ik een e-mail van Hubo, waarin mij gemeld wordt dat mijn bestelling, dus de CO2 meter, ter beschikking is in het filiaal van Beveren Waas, en kan afhalen.......Ook een mail naar de klantendienst in Wommelgem bracht geen oplossing : ik kreeg nooit antwoord. Ik ben benieuwd naar een reactie.R.C.

Berichten (1)

Hubo

Naar: R. C.

29/12/2021

BesteWij kregen onderstaande klacht ivm de terugbetaling van een online aankoop via Hubo Beveren Waas.Wij willen ons eerst en vooral verontschuldigen voor de verwarrende informatie over het al dan niet beschikbaar zijn van zijn bestelling.Wij wensen ons ook te verontschuldigen voor het feit dat de klant verteld is dat hij terug naar de winkel moest komen voor de terugbetaling, dit had gewoon ook door middel van een overschrijving kunnen gebeuren zonder dat de klant terug naar de winkel moest.Ondertussen hadden wij contact opgenomen met Hubo Beveren en blijkt de klant in de winkel te zijn geweest en zijn terugbetaling cash te hebben ontvangen, voor ons is deze zaak dan ook afgesloten.Prettig eindejaar alvast.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-351639-1860515-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform