Beste,Op 22 Oktober zijn wij overgestapt naar een andere energieleverancier. Ik heb enorm lang moeten wachten op mijn eindafrekening en kreeg in tussentijd zelfs nog een factuur.Eerder werden de tarieven opgetrokken terwijl ons verbruik pakken lager lag dan voorheen.Uiteindelijk, na aandringen kregen we onze eindafrekening voor gas en elektriciteit op 29 November maar de betaling zelf is nog steeds niet gebeurd.Ik spreek hier over €317,18 voor elektriciteit en meer dan €80 voor de gas dat we zouden terugkrijgen. Voor de gas kan ik het juiste bedrag zelfs niet meer nakijken aangezien het niet langer mogelijk is de afrekeningen op de website te raadplegen. Ik merk daarop een bericht dat het faillissement werd aangevraagd. Ik kan niet geloven dat de terugbetalingen van klanten niet met opzet uitgesteld werden omdat er reeds de kennis was dat het faillissement zou aangevraagd worden.Daarom vind ik het niet meer dan normaal dat de openstaande afrekeningen, van oud naar recent, alsnog terugbetaald worden aan de mensen. Voor mezelf spreek ik over een bedrag van +/-€400 en dit is voor mij een groot bedrag om kwijt te zijn. Ik wil dus weten wannee rik mijn geld terug mag verwachten op mijn rekening.